reklama

Prichádzaš...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ty... Svojim svetlom moju temnotu v duši hltíš,
Ty... Svojim tichom hluk v hlave bláznivej tíšiš,
Ty... rukami prebodnútymi tie moje roztrasené chytíš,
Ty... láskou nekonečnou mňa strápenú, biednu liečiš. 

Ty... keď ma nikto nemiluje, tíško k sebe s láskou privinieš,
Ty...keď mi hriech v žilách divoko búši,si nablízku, z blata podvihneš,
Ty... keď modlitbou tichou ťa volám v úzkosti, ma nezanecháš, vždy prídeš,
Ty...keď nepriateľ zuby si brúsi, keď duša sa desí,do slávy a pokoja ma odeješ. 

Prichádzaš...svoju hlavu v pokore pred Tebou skláňam,
svoj hriech mámivý, ťažký sťa skala pred Teba so studom predkladám,
odpustenie Tvoje sladké, pre dušu balzam liečivý so slzami prijímam,
v novej sile pred očami svojich nepriatelov, z prachu zeme povstávam. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vďaka... za silu novú, 
za Tvoju lásku hrejivú. 
Vďaka, že ma neopúšťaš, pri mne si,
aj keď často nezaslúžim si... 

Monika KisBodnárová

Monika KisBodnárová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto ma pozná.... Zoznam autorových rubrík:  PoéziaÚvahy

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu