reklama

Za mňa i za neho...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Súdiš ma, špinu moju staviaš potupne na odiv,
hnevom proti mne sršíš, dôvod však nemáš,
do duše jedovaté šípy bodáš, jed do tváre pľuješ,
hriechy z minulosti oživuješ, trápenie pôsobíš,
nohy podrážaš, pokojne spávať nedáš.

Svojimi rtami a skutkami mnoho bolesti šíriš,
pľuješ, haníš, po nociach plány svoje kruté spriadaš,
siete nohám našim strežíš, aby sa potkli, zamotali,
priepasť našim dušiam kopeš, rozdeliť túžiš, ranenú ovečku od pastiera odháňaš.

Obidvoch ráňaš jazykom hadím, jedom tráviš,
právo nemáš na to, na čo dychtivo siahaš,
Nezabúdaj však, pastier ovečku bude chrániť pred vlkom, 
ovečka, hoc ranená, bude ľnút k svojmu pastierovi, 
hanivým rečiam neverí, neopustí, v čo však dúfaš. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Súdiš ma... teba však bude súdiť Boh, zaplačeš horko, 
vydáš počet z rán, ktoré si zasadila do duší, 
prajem ti, aby ti dal Boh presne to, čo si zaslúžiš... 

Za mňa, ovečku i za neho, pastiera... 

Monika KisBodnárová

Monika KisBodnárová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto ma pozná.... Zoznam autorových rubrík:  PoéziaÚvahy

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu