reklama

Červená kráľovna

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Tvár nevinná, očí modrých pár z nej na mňa hľadí,
úsmev navonok úprimný, sladký, hrejivý,
rečami planými ústa však plné, do duše pľuje, kadí,
priateľkou sa nazýva, šelmou však je, tvor desivý.

Zvádza k zlému s rehotom, dobré vidíš už len matne, 
opíja vínom sladkým, čaruje, dušu tvoju do hriechu a studu zákerne halí,
hlava sa točí, pazúry svoje červené bez váhania do teba zatne,
nech náhodou neujdeš, nech má s teba úžitok, hoc aj len malý.

Červené pazúry, červené rty lživé, ego ohlušujúce, 
smer jasný, koniec neistý, po moci a mamone dychtí, 
červená minulosť, činy vraj sociálne, trpkú príchuť však majúce, 
blaženosť sľubujú, držia však v jej slizkom zajatí... 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Srdce moje vo svojich pazúroch držíš, aj keď moje oko ťa nevidí dlhý čas, 
dušu si mi zakalila a na milión malých kúskov bezočivo rozkmásala, 
klamstvami zasiala si mnoho brudu do mňa a na diaľku seješ zas, 
hlava sa mi krúti, na kolená padám, avšak ešte je čas, si nezvíťazila...

Neodpustím ti už nikdy... viem, kto si... 

Neúprimné reči plné klamu s tvojich úst sťa rieka sa rynú, 
divoko hučia, sa penia, do duše narážajú, ovládnuť chcú, 
bolia, pália, ale snaha márna, už znám ťa, hľadaj si obeť inú, 
nedostaneš ma.. a ani iných... tých, ktorí teba, červenú kráľovnú znajú... a vo svojom živote už nechcú. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Červená kráľovna, tvoj smer... koniec bolestivý... 

Monika KisBodnárová

Monika KisBodnárová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto ma pozná.... Zoznam autorových rubrík:  PoéziaÚvahy

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu