reklama

Otče, viem...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Otče, viem, proti tebe hreší moja duša,žiadosťou kypí moja krv,
telo moje vzpína sa sťa mustang neskrotný,
oči hľadia na konečnosť a ženie ma krutosť túžby tela po tele,
na hriechu kalich plný, bezodný.

Otče, viem, dennodenne spínam svoje ruky v modlitbe k tebe,
odpustenie Tvoje sladké čakám,
zrádzam Ťa, Tvoja láska však nežná,sladká, dušu mi zahreje,
vždy,vždy, miluješ ma, i keď často padám.

Otče, viem, putá duše mojej mocne trháš, jarmo zo mňa snímaš,
túžby nečisté moje Svojim svätým ohňom páliš,
milovať brata Tvojou láskou, lež nie tou falošnou, chamtivou,
tou láskou,ktorou Ty mňa ľúbiš.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Otče, viem, duša s telom krutý boj neslobody v mysli zvádza,
na Tvoje slovo však umĺkne trýznenie,
srdce mi nádherne očistí, svedomie žrať v mojom vnútri prestane,
pokoj sladký strieda mučivé kvílenie.

Otče, viem a ďakujem, že si v tomto chaose moju dušu našiel,
vzal si moju ruku do tej Svojej prebodnutej,
strážiš, chrániš, liečiš, slobodu mi dávaš deň čo deň, vždy,
Otče,chcem kráčať v Tvojej láske svätej.

Monika KisBodnárová

Monika KisBodnárová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto ma pozná.... Zoznam autorových rubrík:  PoéziaÚvahy

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu